Vážení klienti, jsme tady stále pro Vás a Vaše požadavky jsme připraveni řešit jak on-line či telefonicky na zákaznické lince, tak osobně na našich pobočkách, které i v rámci vládních omezení fungují nadále v plném provozu a dodržují veškerá hygienická doporučení včetně vybavení hygienickými prostředky, abychom chránili zdraví Vás, našich klientů, i našich zaměstnanců. Doporučujeme využít možnosti rezervace termínu na jedné z našich poboček. Více informací k rezervačnímu systému najdete ZDE.

Novinky

Rozšíření letecké asistence o refundace letenek

19.08.2020

Slavia pojišťovna se na základě celosvětové pandemie Covid-19 a jejích následků na oblast cestovního ruchu rozhodla ve spolupráci s asistenční službou Click2Claim rozšířit leteckou asistenci o další druhy dopravy. Nově asistenční služba zajistí pomoc cestujícím v případě nenadálých situacích jako je zpoždění či zrušení spoje také v autobusové a železniční dopravě. Slavia pojišťovna takto reaguje na zvýšenou poptávku po pozemní dopravě.

Pomoc je poskytována tzv. 24/7 a zahrnuje okamžitou analýzu problému, informace o aktuálním stavu spoje a doporučení možných řešení:

  • přesměrování na jiný spoj
  • ověření nároku na občerstvení
  • zajištění noclehu

Letecká asistence se nově rozšiřuje o zajištění refundace letenek za zrušené lety, a to buď formou finanční částky nebo voucheru připraveného klientovi na míru.

  • okamžitá pomoc klientovi
  • ověření okolností refundace letu
  • oprávněná refundace i u mimoevropských aerolinií

Pro sjednání asistenčních služeb stačí zvolit variantu cestovního pojištění „Letadlem“.

Celý článek také najdete ke stažení zde.

22.05.2020

Vyjádření Slavia pojišťovny a.s. k infekci COVID-19

Číst článek
31.08.2020

Standa opět na bedně

Číst článek
< Zpět na archiv článků
Zde se zobrazí výsledky vyhledávání