Pojišťovna ukončila šetření v souvislosti pojistné události CK FIRO tour a zahájila odškodňování klientů. Pro nahlášení události a vyřízení Vámi uplatněného nároku na pojistné plnění (neuskutečněný zájezd, uhrazená záloha apod.) z pojištění záruky pro případ úpadku cestovní kanceláře využijte on-line hlášení na níže uvedeném odkaze.

NAHLÁSIT UDÁLOST

V případě potíží s on-line hlášením nebo případných jiných dotazů Vám pomůžeme na naší Infolince na telefonním čísle +420 255 790 111 (Po – Pá 8:00 – 18:00) nebo na e-mailu info@slavia-pojistovna.cz.

Novinky

Práce z domova nebyla nikdy jednodušší. Slavia pojišťovna zavádí asistenční službu pro IT a elektroniku v domácnosti

18.01.2021

Tradiční česká Slavia pojišťovna reaguje na potřeby lidí více pracovat z domova a přichází
na trh s unikátní IT a elektro asistenční službou, která je součástí pojištění občanského majetku. Se službou přichází právě včas – v době, kdy jsme nuceni pracovat z domova, pořizovat si více elektroniky nebo se učit s novými IT nástroji. Nová asistence pomůže klientům se zprovozněním chytrých technologií a elektroniky, jejich obsluhou či zajištěním adekvátního servisu.

„Ať už mají naši klienti sjednané pojištění stavby, domácnosti nebo samostatné odpovědnosti v běžném občanském životě, základní IT a elektro asistenční služba je k dispozici bez rozdílu ke všem pojistným smlouvám majetku. Důvod je prostý – současná doba, kdy se bez chytrých technologií neobjede prakticky žádná firma ani domácnost, může být pro některé z našich zákazníků stresující,“ říká Ladislav Bělina, produktový ředitel Slavia pojišťovny. „Ne každý má kolem sebe někoho, kdo mu se zvládnutím technologií pomůže, to se týká zpravidla starších lidí. Ti se často i stydí si o pomoc říct svým blízkým, nechtějí již po několikáté obtěžovat, žijí daleko, nebo se kvůli současné situaci spojené s onemocněním covid-19 nemají možnost vidět. Tato inovace je tedy na míru ušita aktuálním potřebám rodin a domácností,“ doplňuje Ladislav Bělina.

Potřebujete propojit více technologií nebo jen třeba zapojit pračku? Asistenční linka je vám k dispozici

Nová služba Slavia pojišťovny je v tomto rozsahu a podobě na trhu zcela ojedinělá. Stávající situace donutila spoustu lidí pracovat z domova a vytvářet si tak pohodlnější prostředí jak k práci, tak také běžnému životu. Jedná se nejen o asistenci v rámci nové IT techniky, ale také domácích spotřebičů. IT a elektro asistence obsahuje telefonickou podporu a poradenství, možnost konzultace, vzdálené pomoci, ale také zprostředkování servisu k výpočetní technice, mobilním telefonům nebo spotřební elektronice. Služba je poskytována v pracovní dny od 9:00 do 19:00 hodin na telefonu 255 790 263.


Tisková zpráva s podrobnějšími informacemi

07.01.2021

Češi bourali v obou lockdownech prakticky stejně často, škody však byly na podzim vyšší

Číst článek
25.01.2021

5 příkladů, kdy vám může IT a elektro asistence vytrhnout trn z paty

Číst článek
< Zpět na archiv článků
>
Zde se zobrazí výsledky vyhledávání