Vážení klienti,
pokud jste si otevřeli tuto část našeho webu, pak to znamená, že potřebujete pomoc. A od toho jsme tady.
Abychom Vám mohli poskytnout náhradu škody rychle a nezatížili Vás hromadou dalších dotazů, budeme potřebovat Vaši drobnou součinnost.
Pro vyplnění hlášení události si připravte:
Číslo Vaší pojistné smlouvy
Datum vzniku škody
Informace k rozsahu poškození (rozměry, stáří, pořizovací cena, apod…)
Kontakt na poškozenou osobu (e-mail, telefonický kontakt, adresu)
Vážení klienti,
pokud jste si otevřeli tuto část našeho webu, pak to znamená, že potřebujete pomoc. A od toho jsme tady.
Abychom Vám mohli poskytnout náhradu škody rychle a nezatížili Vás hromadou dalších dotazů, budeme potřebovat Vaši drobnou součinnost.
Pro vyplnění hlášení události si připravte:
Číslo Vaší pojistné smlouvy
Datum vzniku škody
Pokud nám již během hlášení pojistné události poskytnete následující doklady, přispějete tím k rychlejšímu vyřízení škody.
Doklady prokazující rozsah vzniklé škody (např.: lékařská dokumentace, doklad o úhradě léčebných výloh, stornoprotokol, doklad o zpoždění letu, fotodokumentace poškozené věci…)
Povinné ručení
1220
Linka pomoci řidičům
1224
Ze zahraničí
(+420) 255 790 260
Cestovní pojištění
(+420) 255 790 261
Pojištění domácnosti a nemovitosti
(+420) 242 452 652
Zdravotní pojištění cizinců
(+420) 255 790 262
(česky, slovensky, anglicky, německy, rusky, ukrajinsky, vietnamsky)
Nejrychlejší řešení škod z vašeho telefonu.
Více informací o aplikaci zde.