Pojišťovna ukončila šetření v souvislosti pojistné události CK FIRO tour a zahájila odškodňování klientů. Pro nahlášení události a vyřízení Vámi uplatněného nároku na pojistné plnění (neuskutečněný zájezd, uhrazená záloha apod.) z pojištění záruky pro případ úpadku cestovní kanceláře využijte on-line hlášení na níže uvedeném odkaze.

NAHLÁSIT UDÁLOST

V případě potíží s on-line hlášením nebo případných jiných dotazů Vám pomůžeme na naší Infolince na telefonním čísle +420 255 790 111 (Po – Pá 8:00 – 18:00) nebo na e-mailu info@slavia-pojistovna.cz.

Stala se škoda – co teď?

Povinné ručení – viník

  1. V první řadě událost nahlásit na základě záznamu o nehodě (podepsaného oběma účastníky) nebo potvrzení od policie a to telefonicky, vyplněním online formuláře nebo písemného formuláře (ten zaslat na email: registrace@slavia-pojistovna.cz, nebo poštou)
  2. Formou sms pojistník obdrží číslo pojistné události do 24 hodin (sdělíme ho taky na infolince)
  3. Následně je nutné doložit doklady: kopii velkého technického průkazu, kopii řidičského průkazu, kopii záznamu o nehodě (poštou, přes pobočku nebo na email: lpu@slavia-pojistovna.cz, nutné do předmětu mailu uvést číslo pojistné události)

Povinné ručení  – poškozený

  1. V první řadě událost nahlásit na základě záznamu o nehodě (podepsaného oběma účastníky) nebo potvrzení od policie a to telefonicky, vyplněním online formuláře nebo písemného formuláře (ten zaslat na email: registrace@slavia-pojistovna.cz nebo poštou)
  2. Formou sms poškozený obdrží číslo pojistné události do 24 hodin (sdělíme ho taky na infolince)
  3. Po přidělení čísla pojistné události bude poškozeného kontaktovat pracovník ohledně nafocení technikem, pro urychlení je možné zavolat na infolinku a technika objednat telefonicky
  4. Následně je nutné doložit doklady: kopii velkého technického průkazu, kopii řidičského průkazu řidiče, kopii záznamu o nehodě, žádost o rozpočet s číslem účtu NEBO fakturu s plnou mocí (poštou, přes pobočku nebo na email: lpu@slavia-pojistovna.cz, (nutné do předmětu mailu uvést číslo pojistné události)

Havarijní pojištění/čelní sklo

  1. V první řadě událost nahlásit telefonicky, vyplněním online formuláře nebo písemného formuláře (ten zaslat na email: registrace@slavia-pojistovna.cz, nebo poštou)
  2. Formou sms poškozený obdrží číslo pojistné události do 24 hodin (sdělíme ho taky na infolince)
  3. Následně je nutné doložit doklady: kopii velkého technického průkazu, kopii řidičského průkazu řidiče, žádost o rozpočet s číslem účtu NEBO fakturu s plnou mocí, v případě čelního skla fotodokumentaci (poštou, přes pobočku nebo na email: lpu@slavia-pojistovna.cz, nutné do předmětu mailu uvést číslo pojistné události)

Jiný druh pojištění

  1. V první řadě událost nahlásit vyplněním příslušného písemného formuláře dle druhu pojištění (ten zaslat na email: registrace@slavia-pojistovna.cz nebo poštou)
  2. Formou sms poškozený obdrží číslo pojistné události do 24 hodin (sdělíme ho taky na infolince)
  3. Následně je nutné doložit doklady na základě výzvy, kterou zašle likvidátor poštou: poštou, přes pobočku nebo na e-mail: lpu@slavia-pojistovna.cz, nutné do předmětu mailu uvést číslo pojistné události
  4. V případě nutnosti nafocení technikem bude poškozeného kontaktovat pracovník pojišťovny
>
Zde se zobrazí výsledky vyhledávání