Vážení klienti, jsme tady stále pro Vás a Vaše požadavky jsme připraveni řešit jak on-line či telefonicky na zákaznické lince, tak osobně na našich pobočkách, které i v rámci vládních omezení fungují nadále v plném provozu a dodržují veškerá hygienická doporučení včetně vybavení hygienickými prostředky, abychom chránili zdraví Vás, našich klientů, i našich zaměstnanců. Doporučujeme využít možnosti rezervace termínu na jedné z našich poboček. Více informací k rezervačnímu systému najdete ZDE.

Co dělat když…

Povodeň

Chraňte sebe i svůj majetek vždy při ohrožení a evakuaci

  • Upozornění na ohrožení je oznámeno varovným signálem elektronických sirén se slovní informací.
  • Pevně připoutejte předměty, které by mohla odnést voda
  • Cenné věci z přízemí a sklepů (jídlo, pitnou vodu plynové vařiče a pod.) vyneste do vyšších pater
  • Zabezpečte ropné látky, chemikálie, jedy a žíraviny, aby nedošlo ke kontaminaci vody a půdy
  • Automobily a jinou techniku přemístěte do prostorů mimo zatopení
  • Vypněte hlavní vypínač elektrického proudu
  • Uzavřete hlavní uzávěr vody a plynu
  • Uvolněte cestu domácímu zvířectvu
  • Zavřete a uzamkněte všechna okna a vstupy
  • Jednejte s klidem a rozvahou
  • Pomozte sousedům, starým a nemocným lidem

Zajímají Vás další informace? Pokračujte na článek:

Poničila Vám bouřka, blesk nebo povodeň majetek? Přinášíme rady, jak postupovat při řešení škod.

Zde se zobrazí výsledky vyhledávání