Vážení klienti, jsme tady stále pro Vás a Vaše požadavky jsme připraveni řešit jak on-line či telefonicky na zákaznické lince, tak osobně na našich pobočkách, které i v rámci vládních omezení fungují nadále v plném provozu a dodržují veškerá hygienická doporučení včetně vybavení hygienickými prostředky, abychom chránili zdraví Vás, našich klientů, i našich zaměstnanců. Doporučujeme využít možnosti rezervace termínu na jedné z našich poboček. Více informací k rezervačnímu systému najdete ZDE.

Co dělat, když…

Požár

  • Prověřte, zda se v ohroženém prostoru nenacházejí osoby; pokud ano, snažte se je zachránit
  • Informaci o dalších osobách v hořícím objektu podejte hasičům
  • Uhaste požár dostupnými prostředky
  • Provádějte opatření k zamezení šíření požáru (zastavte přívod plynu, vypněte elektrický proud, zavřete dveře, odstraňte hořlavé kapaliny)
  • Neodvětrávejte prostory v nichž hoří, přístup vzduchu intenzitu hoření zvyšuje
  • Varujte ostatní voláním: „Hoří!“
  • Volejte tísňovou linku 150 nebo 112
Zde se zobrazí výsledky vyhledávání