Pojišťovna ukončila šetření v souvislosti pojistné události CK FIRO tour a zahájila odškodňování klientů. Pro nahlášení události a vyřízení Vámi uplatněného nároku na pojistné plnění (neuskutečněný zájezd, uhrazená záloha apod.) z pojištění záruky pro případ úpadku cestovní kanceláře využijte on-line hlášení na níže uvedeném odkaze.

NAHLÁSIT UDÁLOST

V případě potíží s on-line hlášením nebo případných jiných dotazů Vám pomůžeme na naší Infolince na telefonním čísle +420 255 790 111 (Po – Pá 8:00 – 18:00) nebo na e-mailu info@slavia-pojistovna.cz.

Podklady nutné k likvidaci pojistné události na vozidle

Ohlaste škodní událost prostřednictvím

Pokud přidáváte informace do již nahlášené události, využijte e-mail: lpu@slavia-pojistovna.cz, do předmětu e-mailu nezapomeňte uvést číslo pojistné události.

Připravte si prosím tyto náležitosti

  • Číslo pojistné smlouvy
  • Datum škody
  • Příčina vzniku škody
  • Místo vzniku škody
  • Odhad výše škody
  • Kontaktní údaje, telefonní číslo, e-mail

Jaké podklady potřebujete ke konkrétnímu pojištění?

Nahlášení pojistné události

  • Kopie velkého technického průkazu
  • Kopie řidičského průkazu
  • Záznam o nehodě – řádně vyplněný a podepsaný oběma účastníky nehody

Od viníka

  • Nahlášení pojistné události (telefonicky, vyplněním online formuláře, formulář ke stažení)
  • Kopie velkého technického průkazu
  • Kopie řidičského průkazu řidiče v době nehody
  • Záznam o dopravní nehodě – podepsaný oběma účastníky nehody, nebo potvrzení od policie

Od poškozeného

  • Nahlášení pojistné události (telefonicky, vyplněním online formuláře, formulář ke stažení)
  • Kopie velkého technického průkazu (v případě, že je vozidlo na leasing je nutné doložit také devinkulaci)
  • Kopie řidičského průkazu řidiče v době nehody (pokud bylo vozidlo zaparkováno, není potřebné)
  • Žádost o plnění události formou rozpočtu (volnou formou) s číslem bankovního spojení, nebo fakturu ze servisu s plnou mocí na proplacení
  • Bankovní spojení pro vyplacení pojistného plnění či plná moc k vyplacení na servis
  • Kopie záznamu o nehodě – podepsaný oběma účastníky, nebo potvrzení od policie

Pokud uplatňují náhradní vozidlo

  • Smlouva o pronájmu náhradního vozidla
  • Zdůvodnění potřeby (čestné prohlášení)
  • Předávací protokol
  • Kopie velkého technického průkazu
  • Faktura za zapůjčení náhradního vozidla
  • Doklad o zaplacení náhradního vozidla
  • Bankovní spojení pro zaslání pojistného plnění za náhradní vozidlo

Havarijní pojištění, čelní sklo, střet se zvěří

  • Kopie velkého technického průkazu
  • Kopie řidičského průkazu řidiče v době nehody (pokud bylo vozidlo zaparkováno, není potřeba)
  • Fakturu ze servisu s plnou mocí na proplacení, nebo doklad o zaplacení faktury s číslem bankovního spojení
  • Potvrzení od policie – pouze střet se zvěří
  • Průkazná fotodokumentace ze servisu – pouze čelní sklo

Potřebná fotodokumentace čelního skla

Při poškození pouze čelního skla dodává fotodokumentaci servis

  • Detaily poškození
  • Vyndané poškozené sklo opřené o vozidlo, s viditelnou registrační značkou vozidla
  • Vozidlo s novým sklem s viditelnou registrační značkou vozidla
  • VIN kód, tachometr
  • Vůz zepředu i zezadu s viditelnými registračními značkami vozidla
>
Zde se zobrazí výsledky vyhledávání